Frankfurt am Main – Prestigioasa firmă de consultanţă Frost & Sullivan a onorat Bosch Service Solutions cu distincția Technology Leadership Award pentru cele mai bune practici în domeniul BPO (Business Process Outsourcing) în Europa. În particular, Frost & Sullivan a apreciat utilizarea soluţiei inovatoare de Automatizare Robotizată a Proceselor și Inteligenţa Artificială a companiei în automatizarea globală. Acestea nu numai că sunt implementate la Bosch Service Solutions, dar sunt și parte a strategiei companiei. Prin optimizarea proceselor complexe ale diviziei Bosch, se vor produce efecte pozitive imediate pentru clienţi, cum ar fi o satisfacţie crescută a angajaţilor. Două din criteriile de evaluare ale Frost & Sullivan pentru acordarea distincţiei au fost gradul de utilizare a soluţiei și impactul asupra succesului companiei.
Analistul Stephen Loynd de la Frost & Sullivan menționează că "Bosch Service Solutions oferă clienţilor săi concepte și metode care urmăresc să îmbunătăţească întregul lanţ de servicii, unde automatizarea este o parte cheie a soluţiei. Şi, în loc de implementarea individuală a acestor etape ca măsuri necesare, Bosch le integrează end-to-end. Ceea ce are ca rezultat un set de soluţii raţionale." În plus, Irfan Ali, șeful diviziei Robotic Process Automation la Bosch Service Solutions, a declarat la primirea premiului: "Suntem încântaţi să primim această distincţie prestigioasă. Întotdeauna ne uităm la automatizare din perspectiva rezultatului global. Luăm în considerare obiectivele şi fluxurile de valoare ale proceselor. Pe baza lor, reproiectăm și revizuim procesele și creăm o soluţie de automatizare complexă."