Suche

  • Bosch și-a extins segmentele de business reprezentate la nivelul diviziei Global Business Services (GS).
  • Hub-ul de achiziții din Timișoara numără deja 50 de specialiști.
  • Compania continuă să recruteze profesioniști specializați în zona de achiziții și în alte domenii de activitate.
Miruna Andriesei

Miruna Andriesei >

X

Timișoara, România – Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, își consolidează poziția pe zona de servicii de outsourcing prin extinderea segmentelor de business reprezentate la nivelul diviziei Service Solutions din Timișoara (BSO), unde a inaugurat, de curând, un hub global de achiziții. Noul departament de Achiziții Strategice Indirecte are la bază o echipă de profesioniști, achizitori specializați cu expertiză extinsă, ale căror atribuții prevăd managementul furnizorilor și al tuturor părților interesate, negocierile contractuale care vizează solicitările clienților din toate regiunile Europei, precum și alte sarcini strategice. „Timișoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziții aici a venit oarecum natural”, spune Steffen Hammer, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii non-tehnice. „De asemenea, ne-a fost foarte ușor să aderăm la infrastructura și la metodele de lucru pe care le-am găsit aici și mă bucur să văd că rezultatele obținute până acum sunt foarte bune”, a adăugat Hammer.

Pentru a susține dezvoltarea continuă a operațiunilor sale, în 2021, Bosch Services Solutions din Timișoara a angajat aproximativ 600 de persoane specializate în domenii precum dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistică, achiziții și vânzări, dintre care 50 de specialiști lucrează exclusiv în cadrul noului departament. „Este impresionant cât de mult s-a dezvoltat, a crescut și evoluat această echipă în doar un an de activitate. Integrarea noilor colegi în cadrul echipei globale a fost o surpriză extrem de plăcută, în special prin prisma relaționării cu partenerii cheie și a rezultatelor înregistrate”, a precizat Jaroslav Moravek, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii tehnice.

Timișoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziții aici a venit oarecum natural.

Steffen Hammer, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii non-tehnice

Un hub local cu prezență și amprentă globală

Din postura de jucător internațional cu prezență globală, Bosch Service Solutions își propune să asigure și să securizeze o legătură strânsă între clienții interni și piețele regionale și face acest lucru prin intermediul achizitorilor care reprezintă compania în relația cu furnizorii, procurând cu succes diferite categorii de mărfuri și produse. „Deși aflați încă la început de drum, suntem o echipă dinamică și pasionată de ceea ce se întâmplă în acest domeniu”, menționează Adrian Comănean, managerul hub-ului de achiziții din Timișoara. „Departamentul nostru acoperă întreaga paletă de activități care au legătură cu zona de achiziții, de la cercetarea pieței până la managementul contractelor pe care le gestionăm cu ajutorul unui software avansat de achiziții de tip „Source to Contract”, dezvoltat pe o platforma Cloud. Acest aspect le oferă colegilor noștri foarte multe perspective de dezvoltare și de creștere”, a adăugat Comănean.

Hub-ul de achiziții de la Timișoara își asumă responsabilitatea pentru achizițiile strategice și gestionarea, la scală globală, a unor categorii de servicii și produse variate, cum ar fi serviciile logistice, cele profesionale, echipamente și servicii IT, utilaje și linii de producție, operațiuni de întreținere a echipamentelor de producție (MRO), servicii de management al clădirilor, precum și pentru gestionarea corectă și eficientă a tuturor nevoilor provenite de la locațiile din Grupul Bosch, la nivel european. ”Există două componente cheie în structura organizației noastre de achiziții indirecte. Una dintre acestea se ocupă exclusiv de segmentul de achiziții strategice, iar cea de a doua gestionează sarcinile operaționale și este o entitate de sine stătătoare. Concret, suntem o echipă de achizitori care se ocupă de negocieri, managementul furnizorilor și al părților interesate, precum și de alte sarcini, atât strategice cât și operaționale”, a continuat Comănean.

Deși aflați încă la început de drum, suntem o echipă dinamică și pasionată de ceea ce se întâmplă în acest domeniu.

Adrian Comănean, managerul hub-ului de achiziții din Timișoara

Excelență în toate domeniile de activitate

De 14 ani, divizia Bosch Service Solutions din Timișoara oferă servicii complete în 18 limbi străine clienților interni și externi și desfășoară mai multe programe prin care conduce transformarea digitală. Compania oferă soluții software adaptate, utilizând tehnologii noi precum RPA (Robotic Process Automation) sau inteligența artificială, care elimină sarcinile repetitive și sporesc calitatea și eficiența.

Oportunități profesionale pentru viitor

Bosch recrutează activ noi talente care să se alăture departamentului său internațional de achiziții indirecte, conectat la nivel global, unde angajații au capacitatea de a modela viitorului, zi de zi, prin intermediul activității lor.

În plus, locația din Timișoara oferă oportunități de carieră pe diverse niveluri de expertiză, în diferite domenii de activitate: contabilitate, cu diverse limbi străine, controlling, comercial, IT, achiziții, logistică și altele. Cele mai multe poziții deschise se adresează vorbitorilor de limba engleză, germană, franceză, spaniolă, turcă, italiană, cehă și maghiară.

Mai multe detalii pe www.bosch.ro/cariere.

Grupul Bosch este prezent în România de 27 de ani și are peste 8.160 de angajați în cinci entităţi. În 2020, Bosch a înregistrat vânzări de 448 milioane de euro pe piața din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Informații suplimentare sunt disponibile online la www.bosch.ro

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 395.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2020). Compania a generat vânzări de 71,5 miliarde de euro în 2020. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilități sustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Cu cele peste 400 de locații din lumea întreagă, Grupul Bosch a fost neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon încă din primul trimestru al anului 2020. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 73.000 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare în cele 129 de locaţii din lume, precum și aproximativ 34.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPress

Descarcă comunicatul de presă

Caută cuvânt cheie