Timișoara, România – Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, își consolidează poziția pe zona de servicii de outsourcing prin extinderea segmentelor de business reprezentate la nivelul diviziei Service Solutions din Timișoara (BSO), unde a inaugurat, de curând, un hub global de achiziții. Noul departament de Achiziții Strategice Indirecte are la bază o echipă de profesioniști, achizitori specializați cu expertiză extinsă, ale căror atribuții prevăd managementul furnizorilor și al tuturor părților interesate, negocierile contractuale care vizează solicitările clienților din toate regiunile Europei, precum și alte sarcini strategice. „Timișoara este deja, de ceva vreme, unul dintre hub-urile Global Business Services (GS), astfel că decizia de a pune bazele unui hub de achiziții aici a venit oarecum natural”, spune Steffen Hammer, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii non-tehnice. „De asemenea, ne-a fost foarte ușor să aderăm la infrastructura și la metodele de lucru pe care le-am găsit aici și mă bucur să văd că rezultatele obținute până acum sunt foarte bune”, a adăugat Hammer.
Pentru a susține dezvoltarea continuă a operațiunilor sale, în 2021, Bosch Services Solutions din Timișoara a angajat aproximativ 600 de persoane specializate în domenii precum dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistică, achiziții și vânzări, dintre care 50 de specialiști lucrează exclusiv în cadrul noului departament. „Este impresionant cât de mult s-a dezvoltat, a crescut și evoluat această echipă în doar un an de activitate. Integrarea noilor colegi în cadrul echipei globale a fost o surpriză extrem de plăcută, în special prin prisma relaționării cu partenerii cheie și a rezultatelor înregistrate”, a precizat Jaroslav Moravek, vicepreședinte al diviziei de Achiziții Indirecte pentru categorii tehnice.