Rexroth își extinde gama de acționări directe pentru încărcătoare pe șenile compacte și alte tipuri de vehicule pe șenile o dată cu noul motor cu pistoane radiale MCR-T pentru cadre de dimensiunea 10. Unitatea nou concepută este cu aproximativ 20% mai scurtă decât motoarele convenționale cu pistoane radiale prezente pe piață și oferă un cuplu de pornire cu aproximativ 10% mai mare pentru un plus de forță de tracțiune. Pentru eficiență sporită, mai ales pe distanțe lungi, unitățile MCR-T permit în plus atingerea de viteze mari de deplasare la viteze foarte reduse de rotație ale motoarelor diesel.
Noul design compact completează familia MCR-T, furnizat anterior pentru cadre de dimensiunea 5 și 6. Dimensiunile compacte indică faptul că motorul se potrivește perfect în ecartamentul încărcătoarelor compacte. Pentru a ajunge la acest rezultat, a fost necesară scurtarea cu o cincime a lungimii generale și, din acest motiv, dezvoltatorii Rexroth au integrat frâna de blocare multi-disc, cu siguranță intrinsecă în porțiunea orientată spre exterior a carcasei motorului. Înalta eficiență mecanică a noii serii se poate observa și în cuplul de pornire, îmbunătățit cu zece procente. Îmbunătățirile în eficiența de pornire vor fi în scurt timp rulate la celelalte două dimensiuni de cadru, produse în serie începând cu anul 2014. În plus, MCR-T poate face față la forțe radiale mai mari mulțumită distribuirii îmbunătățite a sarcinii. Poziția optimizată a arborelui de acționare permite folosirea unui pinion mai simplu comparativ cu motoarele convenționale cu pistoane radiale. Rulmenții de dimensiuni mai mari, imersați în ulei de cutie, ating o durată de viață cu 30% mai lungă. O supapă integrată de scurgere ajută la răcirea uleiului când se folosește în circuite hidraulice închise, prelungind astfel durata de viață. Durata de viață îmbunătățită a MCR-T reduce costul total de proprietate al mașinilor cu funcționare mobilă în care se montează. Motoarele MCR-T cu pistoane radiale sunt concepute pentru viteze de rotație mari continue astfel încât încărcătoarele pe șenile pot, de asemenea, să parcurgă distanțe mai mari. Folosind supapa de reglaj din motor, operatorul poate comuta ușor și lin între vitezele de deplasare cu ajutorul modului de schimbare lină care funcționează în ambele direcții. Motorul funcționează astfel cu cilindree redusă, micșorând debitul de ulei din circuit și îmbunătățind eficiența sistemului. În plus, acționarea directă oferită de MCR-T rezultă în eficiență sporită și zgomot mai redus față de soluțiile tipice pe bază de cutie de viteze. Motoarele MCR-T funcționează cu o presiune diferențială de până la 400 bari și cea mai mare versiune atinge un cuplu de ieșire de până la 8.500 Nm. Cilindreea seriei este de la 620 cmc până la 1.340 cmc.
*Cifra de afaceri declarată pentru anul 2014 nu include fostele întreprinderi comune BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH (acum BSH Hausgeräte GmbH) și ZF Lenksysteme GmbH (acum Robert Bosch Automotive Steering GmbH), care au fost preluate complet de atunci.
Persoană de contact pentru jurnalişti:
Miruna Palaghian
Telefon: (021) 4057529