Suche

Comunicat de presă #Echipamente şi Piese auto
Distribuie comunicatul de presă

Proiect pilot în Stuttgart. Locuri libere în parcările de tip „park and ride” la un click distanţă

  • Verband Region Stuttgart şi Robert Bosch GmbH lansează proiectul pilot pentru gestionarea activă a locurilor de parcare
  • Senzorii Bosch identifică locurile libere în parcările de tip „park and ride” de-a lungul liniilor de tren S2 şi S3
  • Şoferii obţin informaţii privind locurile libere de parcare prin intermediul unei aplicaţii sau online
  • Cincisprezece parcări de tip „park and ride” vor fi echipate cu senzori de ocupare
Miruna Andriesei

Miruna Andriesei >

X

Stuttgart, Germania – Atunci când şoferii ştiu că există un loc liber într-o parcare de tipul „park and ride”, sunt mai multe șanse să-şi parcheze autovehiculele şi să folosească serviciile de transport pentru navetişti. Aceasta este ideea de bază din spatele proiectului pilot pentru gestionarea activă a locurilor de parcare pe care Verband Region Stuttgart (Asociaţia Regională Stuttgart) îl lansează în prezent în colaborare cu Robert Bosch GmbH. În cadrul a 15 parcări de tipul „park and ride” situate de-a lungul liniilor pentru navetişti S2 (Schorndorf) şi S3 (Backnang), senzorii produşi de Robert Bosch GmbH vor identifica locurile de parcare libere minut cu minut şi vor transmite aceste informaţii în timp real, conform planurilor. Informaţiile privind locurile libere de parcare vor fi apoi disponibile pe pagina de internet şi aplicaţia VVS Tranzit and Tariff Association Stuttgart. Unsprezece oraşe şi comunităţi din nord-estul zonei metropolitane Stuttgart au fost de acord să susţină proiectul pilot. Acestea vor oferi conexiune la internet şi electricitate pentru parcările de tip „park and ride”, majoritatea dintre acestea fiind deţinute şi administrate de autorităţile locale. Verband Region Stuttgart va susţine acest proiect cu finanţări dintr-un program național care are ca obiectiv transformarea oraşului Stuttgart într-un model de sustenabilitate. Pentru directorul regional al Verband Region Stuttgart, Dr. Nicola Schelling, acest proiect va face mai atrăgătoare trecerea de la transportul cu autovehiculul personal la cel cu mijloacele publice: „Prin integrarea celor mai recente tehnologii în acest proiect, îmbunătăţim serviciile din regiune.” În parcările urbane, mulţi ani, standardul a fost să numărăm de câte ori se deschid porțile pentru a calcula locurile de parcare disponibile din interior. „Suntem deschizători de drumuri cu parcările de tip „park and ride,” afirmă Dr. Jürgen Wurmthaler, responsabil pentru dezvoltarea afacerii la nivel regional. Parcările incluse în acest proiect pilot nu au porţi şi unele au cel puţin o intrare sau ieşire. „Cu ajutorul senzorilor noştri, facem locurile de parcare parte din internetul lucrurilor. Îi scutim pe şoferi de grija căutării locurilor libere în aceste parcări. Astfel, reducem aglomerarea asociată cu procesul de căutare a unui loc de parcare şi minimizăm impactul asupra mediului,” afirmă Dr. Dirk Hoheisel, membru al Consiliului de administraţie al Robert Bosch GmbH. Proiectul pilot va începe în 2016, odată cu montarea senzorilor Bosch şi va continua până în luna iunie 2018. De asemenea, va fi examinat şi analizat nivelul de ocupare, pentru a vedea dacă informaţiile în timp real privind locurile libere din parcările de tip „park and ride” încurajează într-adevăr mai mulţi şoferi să folosească autobuzele sau trenurile. În regiunea Stuttgart, există peste 100 de parcări de tip „park and ride” cu o capacitate de 50 - 700 de locuri. Cea mai mică parcare inclusă în proiectul pilot are 49 de locuri (Schorndorf), iar parcarea cea mai mare are peste 520 de locuri (Waiblingen).

*Cifrele de vânzări dezvăluite pentru anul 2014 nu includ fostele societăţi mixte BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH (acum BSH Hausgeräte GmbH) şi ZF Lenksysteme GmbH (acum Robert Bosch Automotive Steering GmbH), care au fost preluate în întregime.

Fotografii pentru presă: 1-BBM-21835, 1-BBM-21836

Link-uri utile:

www.bosch-connected-parking.com Bosch ajută şoferii să găsească locul de parcare perfect

Persoană de contact pentru jurnalişti:

Miruna Palaghian

Telefon: (021) 4057529

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Descarcă comunicatul de presă

Caută cuvânt cheie