Stuttgart, Germania – Un drum umed și o manevră bruscă de evitare: a existat un timp când o astfel de situație se sfârșea frecvent într-un șanț sau într-o barieră de circulație, și nu rareori cu decedați sau accidente grave. În urmă cu aproape 25 de ani, a fost oferit în sfârșit un remediu sub forma unei invenții de pionierat - programul de stabilitate electronică ESP®, pe care Bosch și Daimler-Benz l-au lansat pentru prima oară la autovehiculele Clasa S în 1995. De atunci, ESP® menține autovehiculele în siguranță pe traseu, chiar și în situații critice. Cercetătorii Bosch în domeniul accidentelor estimează că, doar în UE, sistemul antiderapare a salvat aproximativ 15.000 de vieți în ultimii 25 de ani și, de asemenea, a prevenit aproape jumătate de milion de accidente cu implicarea vătămărilor corporale. Împreună cu centura de siguranță și airbagul, ESP® este unul dintre cei mai importanți salvatori ai vieții din cadrul unui autovehicul. „Dezvoltarea programului de stabilitate electronică a fost o etapă importantă pe calea către «viziunea noastră zero», de eliminare a accidentelor rutiere fatale”, a declarat Harald Kroeger, membru în consiliul de administrație Bosch. „ESP® reprezintă o exemplificare excepțională a ceea ce înseamnă pentru noi „Tehnică pentru o viață.” Deși datează din 1995, inovația nu poartă în niciun fel amprenta timpului: Bosch și-a îmbunătățit continuu sistemul antiderapare și a produs până în prezent peste 250 de milioane de sisteme ESP®. Autovehiculele moderne sunt de neconceput fără acest înger păzitor electronic. La nivel mondial, 82 de procente din numărul total al autovehiculele noi sunt echipate cu sistemul ESP®. În 2016, acest procent era de 64%.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 403.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de 77,9 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.000 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 402.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2017). Compania a generat vânzări de peste 78,1 miliarde de euro în 2017. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 64.500 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.