Suche

Bosch a deschis aplicațiile pentru programul Junior Managers (JMP)

Andreea-Maria Ciobanu

Andreea-Maria Ciobanu >

X

Compania continuă să investească în educarea și formarea tinerilor

  • JMP - piatra de temelie pentru o carieră de succes, în poziții-cheie de coordonare
  • Peste 1.000 de candidați interesați de program în ultimii cinci ani
  • 21 de candidați admiși în perioada 2014-2019
  • O experiență de muncă, la nivel internațional, într-o locație Bosch din lume

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, a deschis aplicațiile pentru programul Junior Managers (JMP). Compania continuă să investească în educarea și formarea tinerilor, viitori lideri, pregătindu-i pentru poziții de conducere în cadrul Bosch. Anul acesta, compania promovează, sub umbrela programului JMP, cinci poziții adresate tinerilor cu potențial de lideri, interesați atât de domeniul comercial, cât și de cel tehnic, în cadrul unităților sale de producție din Cluj și Blaj. Adițional experienței extinse pe care o vor acumula în parcursul programului, participanții vor beneficia și de oportunitatea de a-și clădi o bază solidă de cunoștințe despre industrie și dinamica afacerilor, aplicabile în decursul etapelor de derulare a programului, dar și o rețea profesională globală. JMP este un program de învățare accelerată cu expunere la arii variate de cunoaștere într-un timp scurt și își propune ca tinerii ce astăzi sunt la început de drum să își poată asuma responsabilitatea de a conduce un departament, după o perioadă de șase până la opt ani de la absolvirea programului. „În cadrul Bosch, vorbim despre o cultură ce presupune pregătirea și dezvoltarea propriilor angajați pentru poziții cheie. 90% dintre managerii Bosch provin din promovări interne. Acesta este un argument puternic pentru susținerea unui program de anvergura precum JMP”, a declarat Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul Grupului Bosch în România și coordonator al programului.

În România, începând din anul 2014, Bosch derulează, anual, noi ediții JMP. În ultimii cinci ani, peste 1.000 de tineri și-au manifestat interesul pentru program și au acceptat provocarea de a-și dovedi abilitățile în parcursul unui proces amplu și intens de selecție. Adițional potențialului identificat în parcursul procesului de selecție și aptitudinilor pe care le posedă, candidaților le sunt necesare rezultate academice excepționale, excelente abitități interpersonale, precum și deschidere pentru de a-și extinde rapid nivelul de cunoștințe și competențe profesionale. „În momentul în care nevoia organizației și potențialul extraordinar al participanților se întâlnesc într-un cadru bine definit, putem vorbi despre atingerea misiunii declarate a programului, aceea de a oferi talentele potrivite pentru toate niverurile de conducere. Formatul global al programului oferă suficiente oportunități pentru personalizarea acestuia la nivel de țară și chiar de locație, astfel încât, în funcție de maturitatea afacerii și de planurile locale de dezvoltare, să construim un plan de abordare personalizat”, a adăugat Bădescu.

Aptitudini de lider în doar câțiva ani

La nivel național, JMP numără deja 14 absolvenți și alți șapte tineri talentați care care se regăsesc astăzi în diferite etape ale pregătirii și formării lor profesionale ca viitori lideri, fiind expuși tuturor ariilor specifice activităților de producție, atât în țară cât și în alte locații Bosch din lume.

Programul Junior Managers (JMP) presupune acumularea de experiență în patru până la șase departamente, selectate de către participant împreună cu un mentor din cadrul echipei de conducere, în conformitate cu abilitățile și aptitudinile fiecărui canditat admis. Durata programului variază între 18 și 24 de luni și include și o experiență de muncă, la nivel internațional, într-una dintre locațiile Bosch din lume. Anual, prin intermediul JMP, Bosch oferă oportunități de carieră în diferite arii de interes, de la cercetare și dezvoltare sau tehnologia informației, până la contabilitate de gestiune, logistică, vânzări în domeniul tehnic sau achiziții. Tinerii admiși au astfel acces la informații relevante și mentorat direct din partea experților Bosch, dar și la o diversitate culturală și a proiectelor, cărora li se adaugă interacțiunea permanentă cu tehnologii de ultimă generație.

Tags: JMP

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Caută cuvânt cheie