București - Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, și-a încheiat anul fiscal 2019 în România cu vânzări consolidate ce însumează peste 2 miliarde de lei (436 de milioane de euro). Vânzările totale nete de 6,7 miliarde de lei (1,4 miliarde de euro), inclusiv vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companii afiliate, au înregistrat o creștere de 18 de procente față de anul precedent. „Bosch a înregistrat o creștere puternică în 2019, iar compania și-a continuat planurile de investiții și extindere în România, urmând o strategie centrată pe tehnologie și inovație”, a declarat Mihai Boldijar, directorul general al Robert Bosch S.R.L. și reprezentantul grupului Bosch din România. „În pofida economiei globale slabe și a scăderii producției în sectorul auto, grupul Bosch a înregistrat o evoluție pozitivă în România, în toate sectoarele de activitate, la începutul anului 2020. Cu toate acestea, din cauza crizei economice la nivel mondial generată de pandemia Covid-19, anul acesta este unul atipic chiar și pentru Bosch. Având în vedere numeroasele variabile, nu putem oferi o prognoză pentru anul 2020 în ansamblu”, a adăugat Boldijar. Bosch intensifică treptat activitățile de producție în România după o diminuare temporară a acestora. Compania a pus în aplicare numeroase măsuri pentru a se asigura că angajații sunt protejați în manieră corespunzătoare împotriva infecției cu coronavirus. Pregătirile pentru intensificarea activității sunt coordonate sub auspiciile unei strânse colaborări între companie, clienți, furnizori, autorități și reprezentanții angajaților.
În 2019, numărul de angajați în cadrul Bosch România a fost de peste 8.000.