Stuttgart, Germania și San José, CA, SUA - proiectul comun al Bosch și Mercedes-Benz pentru dezvoltarea conducerii automatizate în zone urbane a trecut într-o nouă etapă. Proiectul pilot pentru un serviciu de transport la cerere pe bază de aplicație, care folosește autovehicule Mercedes-Benz din clasa S, automatizate, a fost lansat în orașul San José din Silicon Valley. Aflate sub supravegherea unui șofer de siguranță, mașinile autonome circulă între zona de vest a orașului San José și centru, de-a lungul arterelor principale dintre strada San Carlos și bulevardul Stevens Creek. Inițial, serviciul va fi disponibil unui grup restrâns de utilizatori. Aceștia vor folosi o aplicație dezvoltată de Daimler Mobility AG pentru a rezerva o călătorie cu autovehiculele automatizate din clasa S, dintr-un punct de preluare determinat și până la destinație. Bosch și Mercedes-Benz speră ca acest test să ofere informații valoroase cu privire la dezvoltarea ulterioară a sistemului de conducere automatizată de Nivel 4/5 SAE. Partenerii se așteaptă și să obțină informații suplimentare cu privire la modul în care mașinile autonome pot fi integrate într-un sistem de mobilitate intermodal care include servicii de transport în comun și car-sharing.
Divizia Soluţii de Mobilitate este cel mai mare sector de activitate al Grupului Bosch. În 2018, vânzările diviziei au ajuns la 47 miliarde de euro sau 60 de procente din vânzările totale ale grupului. Grupul Bosch este astfel unul dintre furnizorii de top din industria auto. Divizia Soluţii de Mobilitate are viziunea unei mobilităţi fără accidente, fără emisii şi fără stres, şi combină expertiza grupului în domeniile automatizării, electrificării şi conectivităţii. Pentru clienţii săi, rezultatul este oferirea unor soluţii de mobilitate integrate. Principalele domenii de activitate ale diviziei sunt sistemele de injecţie pentru motoare cu combustie, concepte de propulsie alternative, componente periferice eficiente şi interconectate ale trenului de rulare, sisteme de siguranţă activă şi pasivă, funcţii de asistenţă şi confort, tehnologie pentru infotainment uşor de utilizat şi comunicare între autovehicule şi diverse obstacole, precum şi concepte de service, tehnologii şi servicii pentru domeniul automotive aftermarket. Compania Bosch este sinonim cu inovaţii importante din industria auto, precum gestionarea electronică a motorului, sistemul anti-blocare ESP şi tehnologia diesel common-rail.
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2018, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 452 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,2 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 402.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2017). Compania a generat vânzări de peste 78,1 miliarde de euro în 2017. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 64.500 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.