Stuttgart – 76 de procente dintre șoferii germani consideră incomodă utilizarea cheilor auto în anumite momente. Acesta este rezultatul unui sondaj reprezentativ efectuat de PULS, un institut de cercetare de piață, pentru Bosch*. În special șoferii cu vârste sub 40 de ani și cei care conduc mult au avut experiențe neplăcute cu cheile auto convenționale. Totul începe de la o logistică simplă: nu știu unde să își pună cheile (45 de procente dintre respondenți), de exemplu atunci când sunt la piscină, le rătăcesc și durează foarte mult până când le găsesc (44 de procente), iar unii dintre ei chiar le-au pierdut (38 de procente). În trecut, unii considerau cheile autovehiculelor cu telecomandă și logo-ul producătorului ca pe un simbol al statutului social, dar în prezent doar șase procente din cei intervievați sunt de această părere. Astfel, nu a fost deloc surprinzător faptul că aproximativ 40 de procente din numărul respondenților s-ar gândi să le înlocuiască cu o aplicație pentru smartphone. „Avantajele unei chei auto digitale sunt evidente: confort, siguranță și disponibilitate în orice moment, oriunde”, spune Harald Kröger, președintele diviziei Bosch Automotive Electronics. Bosch dezvoltă aplicația Perfectly keyless pentru a oferi șoferilor posibilitatea de a-și descuia și porni autovehiculele automat, fără a utiliza o cheie sau a-și atinge smartphone-ul. Senzorii integrați în autovehicul recunosc smartphone-ul proprietarului și descuie portiera doar pentru persoana respectivă; nivelul de siguranță oferit este comparabil cu cel al tehnologiei cu amprentă digitală. Sistemul poate fi dezactivat cu ușurință în cazul pierderii smartphone-ului. Aplicația poate fi utilizată, de asemenea, pentru a permite accesul altor șoferi pentru o perioadă de timp limitată.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 403.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de 77,9 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.000 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 402.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2017). Compania a generat vânzări de peste 78,1 miliarde de euro în 2017. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 64.500 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,
www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.