Suche

Comunicat de presă #Business/Economic
Distribuie comunicatul de presă

Ziua Studentului la fabrica Bosch din Blaj

  • Peste 300 de studenţi din cinci universităţi diferite prezente la Ziua Studentului
  • Oportunități de carieră și dezvoltarea profesională a angajaților
  • Satisfacția angajaților – o prioritate pentru Bosch

Blaj, Județul Alba – Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii a organizat evenimentul „Ziua Studentului”, în data de 25 mai, în cadrul fabricii din Blaj. La eveniment au participat peste 300 de studenţi din cinci centre universitare: Cluj-Napoca, Alba-Iulia, Târgu-Mureș şi Petroşani. Evenimentul s-a adresat tuturor studenților interesați de domeniul Tehnologiei industriale și al Soluțiilor de mobilitate. Compania și-a propus să ofere tinerilor prezenți o orientare în carieră, prin prezentarea activității în cadrul fabricii într-un mediu de producție la standarde internaționale. Cu această ocazie, membri ai managementului au susținut prelegeri pe teme precum „Sistemul de producţie Bosch” și „Industrie 4.0”. „Ziua studentului a fost un eveniment interactiv, unde am avut posibilitatea de a-i cunoaşte pe tinerii potenţiali candidaţi la o poziţie în fabrica noastră”, a declarat Peter Schroeckelsberger, manager de resurse umane la fabrica Bosch din Blaj. „În urma discuţiilor cu profesorii, am aflat mai multe despre pregătirea studenţilor, dar şi despre interesul faţă de tehnologia de ultimă oră”, a continuat Schroeckelsberger.

La Blaj, studenţii au fost întâmpinaţi de către Dirk Arnold, directorul tehnic al unităţii de producţie Bosch, care le-a vorbit despre istoricul fabricii, echipamentele și componentele electronice fabricate, dar şi despre activităţile de responsabilitate socială ale companiei. Mai mult, tinerii au vizitat cele trei hale de producţie ale unității, având astfel posibilitatea de a vedea cum se fabrică diferite tipuri de senzori, printre care şi senzorul de noxe, parte esenţială a tehnologiei diesel. Vizitatorii au putut observa şi zona de producţie, unde sunt realizate echipamente de tehnologie industrială, componente de tehnică liniară şi de montaj. Unul dintre punctele centrale ale turului a fost vizita noului centru logistic, care are o suprafață de peste 20.000 de metri pătraţi.

Investiții în dezvoltarea profesională a angajaților

Bosch investește în dezvoltarea profesională a angajaţilor angajaților săi. Compania pune la dispoziţia acestora o serie variată de sesiuni de training, naţionale sau internaţionale. Printre programele de dezvoltare sunt disponibile sesiuni de instruire pentru managerii de proiect sau de producţie, dar şi pentru experţii în diferite specializări. Angajații cu potențial au posibilitatea să își extindă competențele prin programe de dezvoltare profesională, de la îmbunătățirea abilităţilor de comunicare, la training-uri tehnice sau de pregătire pentru poziții de coordonare în zona de producţie. Unitatea de producție din Blaj are momentan poziţii deschise în domenii precum controlul calității, achiziţii, producţie, management de proiect, IT și control intern. De asemenea, compania oferă posibilități de angajare și pentru studenţi în domeniul tehnic şi în cel administrativ.

În acelaşi timp, Bosch susţine tinerii absolvenţi prin programe precum Junior Managers (JMP), dedicat tinerilor viitori manageri şi Working Student. Totodată, de anul acesta, compania a introdus un stagiu de practică plătit, de două luni, în care sunt implicaţi 18 studenţi.

Satisfacția angajaților – o prioritate pentru Bosch

Bosch oferă angajaţilor săi din Blaj o serie de beneficii, printre care se numără programul de lucru flexibil, bonus de transport pentru angajaţii din alte localităţi sau accesul la consultaţii şi investigaţii medicale gratuite în cabinetul din incinta fabricii. Bosch oferă angajaţilor care doresc să înveţe limba germană, engleză sau română oportunitatea de învăța gratuit o nouă limbă, chiar în incinta fabricii. În plus, compania a deschis în a doua jumătate a anului 2016 o cantină modernă în locația din Blaj, care produce zilnic aproximativ 2.000 de porții de mâncare. Compania este interesată să îşi menţină angajaţii în formă, astfel că angajaţii unităţii de producţie au acces gratuit la un teren de fotbal, volei, tenis sau la mai multe săli de fitness, precum şi bilete la diverse evenimente culturale.

Produse de înaltă calitate – recunoaștere la nivel global

În 2018, fabrica Bosch din Blaj a înregistrat o dezvoltare semnificativă, atât la nivelul producției, cât și la nivel de infrastructură. Compania și-a crescut capacitatea de producție pentru componente auto de înaltă calitate, precum senzori de oxigen, componente pentru controlul transmisiei și senzori pentru emisiile de oxizi de azot. Totodată, în acest an, Bosch va inaugura o nouă clădire de birouri și laboratoare, cu o capacitate de aproximativ 250 de angajați. De asemenea, fabrica şi-a relocat depozitul într-un nou centru logistic care are o suprafață de peste 20.000 de metri pătrați. Mai mult, ca o recunoaștere a produselor sale de înaltă calitate, fabrica din Blaj va deveni unitatea de producţie coordonatoare Bosch la nivel global pentru producția senzorilor de detonație, începând din anul 2020.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 403.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de 77,9 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.000 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 402.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2017). Compania a generat vânzări de peste 78,1 miliarde de euro în 2017. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 64.500 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 125 locaţii din lume.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Descarcă comunicatul de presă

Caută cuvânt cheie