Wetzlar – Divizia Bosch Termotehnică a generat venituri record de 3,5 miliarde de euro în 2018. Într-un context dificil, veniturile companiei au crescut față de anul precedent cu 2,3 procente în termeni nominali și cu 4,6 procente după ajustarea în funcție de fluctuațiile cursului de schimb valutar. La nivel regional, veniturile obținute în Turcia au indicat o trendință pozitivă, însă creșteri au fost înregistrate și pe piețele principale, Germania și Marea Britanie. În ceea ce privește produsele, divizia de Încălzire Rezidențială a constituit din nou principalul motor de creștere, pompele de căldură contribuind semnificativ la acest succes remarcabil.
În cadrul târgului comercial ISH Energy de la Frankfurt/Main, Bosch Termotehnică a prezentat mărcile Bosch și Buderus la două standuri învecinate. „Mărcile puternice și produsele inovatoare pentru digitalizare, descentralizare și electrificare – cele trei mega-tendințe din industria noastră – ne-au plasat într-o poziție excelentă. În această lume tot mai complexă a tehnologiilor de încălzire, suntem partenerul ideal pentru profesioniști”, a declarat Uwe Glock, președintele diviziei Bosch Termotehnică. Sub motto-ul „Modelăm viitorul împreună”, Buderus ilustrează cum se pot baza partenerii comerciali pe sprijinul mărcii și pe consultanța specializată, atunci când vine vorba despre alegerea, punerea în funcțiune, întreținerea și repararea sistemelor de încălzire. Prezența Bosch la târgul ISH marchează ultimul pas în trecerea de la marca Junkers, la marca Bosch: expertiza dovedită în materie de sisteme de încălzire a mărcii Junkers este completată de expertiza tehnologică a mărcii Bosch. Capacitatea de inovare a companiei Bosch le oferă clienților acces la o gamă completă de soluții avansate pentru încălzire și preparare a apei calde menajere. Prin urmare, această schimbare reunește avantajele oferite de ambele mărci – soluții integrate și fascinante de la un partener care ușurează viața utilizatorilor și instalatorilor, cu o conectivitate și o independență sporite.