Suche

Comunicat de presă #Termotehnică
Distribuie comunicatul de presă

Bosch desemnează instalatorul anului 2016 într-o atmosferă festivă

Peste 500 de persoane participante la competiţie

  • Divizia de Termotehnică Bosch continuă şi anul acesta tradiția începută în 2015– aceea de a căuta şi premia cel mai bun instalator din România.
Miruna Andriesei

Miruna Andriesei >

X

Bucureşti - Grupul Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii a ales câştigătorul celei mai importante competiţii dedicate instalatorilor de sisteme de încălzire şi de preparare a apei calde menajere. Finala competiţiei, desfăşurată în perioada august - decembrie 2016, a avut loc pe data de 15 decembrie 2016 în Bucureşti. Juriul competent, format din specialişti Bosch în domeniul termotehnicii, dar şi din membri de onoare din domeniul academic şi al autorităţilor din domeniul instalaţiilor , l-a desemnat câştigător pe Nelu Olteanu, reprezentant al firmei ITS Group SRL. Marele premiu pentru Instalatorul Anului Bosch este o autoutilitară Opel Combo Van, iar concurentul clasat pe locul doi a câştigat o centrală în condensare de ultimă generaţie, cu boiler încorporabil, Bosch Condens 9000i. „Prin această amplă acţiune, care este deja la a doua ediţie, Bosch şi-a propus să creeze mai mult decât o competiţie. În calitate de cel mai mare producător de centrale murale în condensare din Europa, dorim să susţinem, prin competiţia Instalatorul Anului Bosch, o categorie profesională importantă, care are nevoie de oameni specializaţi, mereu la curent cu noile tendinţe tehnologice” , a declarat Adrian Bălşanu, şeful departamentului Termotehnică Bosch.

Campania a constat în două etape. În prima etapă, concurenţii au susţinut online sau în locaţiile partenere Bosch un test de cunoştinţe teoretice. Primii 20 de concurenţi, în funcţie de punctajul obţinut la prima etapă, au fost invitaţi în finală, pentru a-şi arăta măiestria în domeniul instalării sistemelor de încălzire şi de apă caldă menajeră. Cei peste 100 de participanţi la show-ul final s-au bucurat de un spectacol antrenant, în care concurenţii prezenţi pe scenă şi-au dovedit abilităţile tehnice şi practice. Bosch susţine această categorie profesională şi prin alte acţiuni, cum ar fi campania „Recomand Instalator”, în care clienţii finali pot transmite pe platforma online dedicată referinţe despre instalatorii de ale căror servicii au beneficiat. Mai multe informaţii găsiţi pe:

www.bosch-instalatorul-anului.rp; recomand-instalator.ro

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Descarcă comunicatul de presă

Explorează mai mult

Caută cuvânt cheie