Suche

Comunicat de presă #Security Systems
Distribuie comunicatul de presă

Bosch Sisteme de Securitate şi Sony stabilesc un parteneriat în domeniul securităţii video

  • Cele două companii îşi unesc forţele, colaborând în domeniul soluţiilor de securitate video
  • Clienţii ambelor companii vor beneficia de calitatea superioară a imaginii Sony, combinată cu expertiza Bosch în analiza video şi managementul eficient al ratelor de biţi
  • Organizaţia de vânzări şi marketing Bosch Sisteme de Securitate va oferi suport tuturor clienţilor Sony de securitate video cu excepţia celor din Japonia
Miruna Andriesei

Miruna Andriesei

X

Bosch Sisteme de Securitate şi Sony Corporation au semnat un contract în vederea colaborării pentru dezvoltarea de produse şi soluţii inovatoare, în domeniul aplicaţiilor de securitate video. Începând cu anul 2017, cele două companii doresc să îşi combine expertiza tehnologică pentru a stabili noi standarde în ceea ce priveşte imaginile video cu o rezoluţie înaltă şi cele capatate pe o luminozitate scăzută. Conform parteneriatului agreat, clienţii securităţii video Sony din toate pieţele, exceptând Japonia, vor fi deserviţi şi sprijiniţi de către organizaţia de marketing şi vânzări a Bosch Sisteme de Securitate. Parteneriatul este supus aprobării de către consiliile de concurenţă.

În acest parteneriat, Sony va aduce expertiza sa în calitatea şi performanţa imaginilor video, în timp ce Bosch va adăuga un set robust de analiză video pentru interpretarea datelor, precum şi tehnologii inovatoare pentru a atinge rate de biţi foarte eficiente şi cerinţele de stocare minimă. „Acest parteneriat va revoluţiona industria securităţii video, de vreme ce îmbină expertiza tehnologică unică şi forţa a două companii importante din domeniul aplicaţiilor de securitate video.

Clienţii pot beneficia de calitatea superioară a imagnilor Sony, precum soluţiile 4K, combinate cu managementul ratelor de biţi şi analiza video Bosch,” spune Toru Katsumoto, vice preşedintele diviziei de Produse şi soluţii video, Preşedintele de sector al Grupului de produse profesionale, Sony Corporation. „Acest parteneriat unic sprijină de asemenea viziunea Bosch în ceea ce priveşte Internetul lucrurilor. Camerele de securitate video, mai exact datele pe care acestea le colectează, joacă un rol important în dezvoltarea Internetului lucrurilor. Camerele video pot fi numite „ochii internetului lucrurilor”, spune Gert van Iperen, Preşedintele diviziei Bosch Sisteme de Securitate. Clienţii securităţii video Sony vor fi deserviţi şi sprijiniţi de către o echipă dedicată de vânzări şi marketing din organizaţia Bosch Sisteme de Securitate, ce va oferi suport clienţilor, servicii post vânzare şi training în diferite limbi, în 50 de ţări din toată lumea. „Organizaţia globală Bosch Sisteme de Securitate va sprijini echipa de marketing şi vânzări responsabilă pentru produsele cu brandul Sony, precum şi clienţii Sony, pentru dezvoltarea afacerii printr-un suport şi servicii excelente”, spune van Iperen. Sony va continua să dezvolte şi să fabrice produse de securitate video sub brandul său.

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Descarcă comunicatul de presă