Suche

Comunicat de presă #Sustenabilitate
Distribuie comunicatul de presă

Bosch, împreună cu Asociaţia Noi Re-Creăm dă culoare oraşului Timişoara

Campania ”Let’s street art” a adunat oameni şi evenimente remarcabile în capitala culturală europeană 2021

  • Bosch şi Asociația Noi Re-Creăm transformă pentru două luni strada Marăşeşti din Timişoara în scenă pentru artişti neconvenţionali
  • Peste 200 de timişoreni prezenţi la manifestările artistice din centrul Timişoarei
  • 15 artişti plastici au participat la evenimentul „Street Live Painting”
  • “Let’s be remarkable”, îndemnul Bosch de a celebra diversitatea
Miruna Andriesei

Miruna Andriesei >

X

Timişoara - Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, a inițiat în luna septembrie 2016 o campanie care și-a propus să creeze în Timișoara un spaţiu propice manifestărilor artistice. Sub îndemnul Let’s street art, Bosch și Asociația Noi Re-Creăm au transformat strada Mărășești din centrul capitalei europene 2021 într-o scenă deschisă tuturor celor care doresc să își exprime talentul. Pe strada pictată în culori vii și inspiraţionale la începutul lunii septembrie de artistul Corina Nani, s-au derulat numeroase momente creative, spre încântarea celor peste 200 de timișoreni spectatori sau participanți activi.

Vizi Imre, unul dintre finaliștii concursului de talente „Vocea Romaniei”, a susținut un scurt și apreciat moment muzical pe strada colorată, în data de 15 septembrie. În cadrul săptămanii europene a mobilitătii, 16-22 septembrie, a avut loc un flash mob, organizat de o scoală de dans, la care au luat parte, debordând de poftă de viată și entuziasm, peste zece tineri timișoreni. În plus, spațiul neconvențional a atras și un moment inedit de teatru. Punctul culminant al campaniei a fost evenimentul „Street Live Painting”, organizat de Bosch și Asociația Noi Re-Creăm în 9 octombrie, în care 15 artiști neconvenţionali au transformat Strada Mărăşesti într-o scenă alternativă, plină de culoare. Grafferi, pictori, artiști care au folosit tehnica creionului, tehnică mixtă, modele pictate 2D, au „povestit" despre Timișoara într-un act artistic stradal deosebit.

Ideea campaniei a pornit de la îndemnul “Let’s be remarkable”, folosit de Bosch la nivel global, și care mizează pe una dintre cele mai puternice valori ale companiei – diversitatea. “Dorim să încurajăm comunitatea din Timișoara să se bucure de faptul că suntem diferiți, iar acest lucru ne face speciali și remarcabili în același timp”, a declarat Raluca Romanu, director general al Bosch Service Solutions din Timișoara. Președintele asociației Noi-Re-Creăm, Ana-Maria Atomoaei este de părere că „ timișorenii creativi au nevoie de condiții pentru a se exprima și pentru a aduce talentul lor în fața comunitătii. Când vine vorba de ținerii care găsesc metode neconvenționale de expresie artistică, susținerea pentru ei este una foarte limitată.” Scena de pe strada Mărăşeşti va rămâne deschisă pană la începutul lunii noiembrie, perioadă în care toţi cei ce doresc să se exprime artistic sunt invitaţi în acest spațiu.

Bosch este prezent în Timișoara din 2007 printr-un centru ce oferă servicii partajate (Shared Services) şi servicii de asistență în afaceri. În decembrie 2015, Bosch Service Solutions, furnizor de top de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO), a deschis un nou centru de servicii în domeniul financiar și contabil în Timișoara, pentru a-şi susține planurile de creștere și dezvoltare continuă.

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Descarcă comunicatul de presă

Caută cuvânt cheie