Suche

Comunicat de presă #Scule Electrice
Distribuie comunicatul de presă

Bosch sărbătoreşte finala EURO 2016 într-o atmosferă festivă

Peste 1000 de clienţi şi parteneri sunt aşteptaţi la eveniment

  • Divizia de Scule electrice Bosch continuă şi anul acesta tradiția începută în urmă cu patru ani, cu ocazia Campionatului European de Fotbal 2012 – aceea de a aștepta începerea celui mai vizionat meci din an într-o atmosferă festivă, alături de clienţii și partenerii săi din România.
Miruna Andriesei

Miruna Andriesei >

X

Bucureşti. Peste 1.000 de parteneri și clienți Bosch vor participa duminică, 10 iulie 2016, începând cu ora 18.00, la un eveniment electrizant, dedicat pasionaţilor de fotbal şi de scule electrice, care se va desfăşura pe stadionul de atletism Lia Manoliu din Bucureşti. Participanţii vor putea viziona finala Campionatului European de Fotbal 2016 pe un ecran gigantic, mai mare decât o poartă de fotbal. În aşteptarea meciului, Loredana şi invitaţii săi de la Vocea României, precum şi un moment de break-dance vor încinge atmosfera, care va fi întreţinută pe perioada întregului eveniment de maestrul de ceremonii Mihai Rait. Invitații vor putea alege între nouă jocuri distractive, în cadrul cărora vor folosi sculele Bosch cu o altă întrebuinţare decât cea pentru care au fost create. Printre acestea se află mini-campionatele de fotbal, în care golurile vor fi marcate cu ajutorul maşinilor de curăţat cu înaltă presiune Aquatak de la Bosch, probe de dexteritate în mânuirea telemetrelor cu laser Bosch, concurs de creaţie artistică cu pistolul de vopsit PFS 1000 şi multe alte surprize.

Utilizatorii sculelor electrice Bosch sunt fie pasionaţi de meşterit şi bricolează ca hobby, cu ajutorul produselor Bosch, fie lucrează zi de zi pe şantier cu sculele profesionale din gama Bosch. „Produsele noastre îndeplinesc cerinţele celor mai diverşi utilizatori. Ne axăm pe pasionaţii de bricolaj şi pe profesionişti, iar cunoaşterea cerinţelor acestora este unul dintre factorii care ne garantează succesul. Cifrele de producție în creştere sunt dovada că suntem pe drumul cel bun şi că sculele noastre sunt bine primite de către utilizatori”, au afirmat reprezentanții Bosch.

Evenimentul, construit în jurul finalei Campionatului European de Fotbal 2016, este parte din campania ”Fă-ţi casa cu Bosch!” demarată în primăvara acestui an şi reprezintă o continuare a tradiției Bosch de a celebra marile momente fotbalistice alături de partenerii săi.

Persoană de contact pentru jurnalişti:

Miruna Palaghian

Telefon: (021) 4057529

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 400.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2019). Compania a generat vânzări de 77,7 miliarde de euro în 2019. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch oferă soluţii inovatoare pentru case inteligente, Industrie 4.0 și mobilitate conectată. Bosch urmărește o viziunea unei mobilitățisustenabile și sigure. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată, prin intermediul produselor și soluțiilor care ori conțin inteligență artificială (IA), ori au fost dezvoltate sau fabricate cu ajutorul ei. Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 72.600 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 126 locaţii din lume, precum și aproximativ 30.000 de ingineri software.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com,

www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Descarcă comunicatul de presă

Caută cuvânt cheie